maandag 19 januari 2009

Dag 2, 28 april - Las Vegas

Vanochtend waren we zoals verwacht vroeg wakker, maar niet getreurd. Gelukkig moesten de koffers nog opnieuw gesorteerd worden, dus dat hebben Tessa en Marielle maar even samen gedaan, zoals we al bij dag 1 hadden vermeld.

Patrick en Daan hebben toch wel wat langer geslapen en nadat we allemaal lekker opgefrist waren van de heerlijke douche, zijn we gaan ontbijten in het hotel.  Dat valt hier nog niet helemaal mee, want je loopt de eerste dag gewoon met een plattegrond van het hotel op zak. Je verdwaald anders gewoon, wat een megagrote tent is het zeg!!

Maar het ontbijtbuffet was erg lekker, alles wat je kon opnoemen was er. Ooohhhhhh nee, Daan vroeg zich af waarom er geen donuts lagen??  Yes toch iets gevonden wat ze niet serveerden. Maar we hebben ons tegoed gedaan aan al het lekkers. Roerei, worstjes, hashbrowns, pancakes, wraps, fruit en taartjes ging er in als zoete koek.

Het moest een aardig ondergrondje worden voor de rest van de dag.

Om al dit eetgeweld even te laten zakken, besloten we alvast op onderzoek uit te gaan, waar we het zwembad konden vinden. Het is een leuke tippel  (je loopt gelijk wat caloriëen eraf) en bij het zwembad had je ook een prachtig uitzicht op zowel The Hotel als Mandalay Bay.

Deze dag zou nog niet echt bestaan uit allerlei drukke bezigheden, maar shoppen dat konden we toch niet laten en we hebben toch nog maar een bezoekje gebracht aan Premium Outlets. Tja en dan merk je toch best nog wel dat de jetlag af en toe opspeeld, want een TomTom vonden we niet nodig, maar het viel nog niet mee om bij Premium Outlets te komen. Eigenlijk was het best wel simpel, maar ja!

Hun omzet hebben we weer behoorlijk verhoogd voor vandaag. Tassen, broeken, truien. Eigenlijk viel het achteraf nog wel mee. Vorig jaar in Florida hadden we al aardig ingeslagen en je merkt dat er toch veel hetzelfde ligt. Tja en zo verwend als we zijn, willen we toch wel weer iets anders.

Na al dat shopgeweld zijn we teruggereden naar het hotel. Nu niet decadent gedaan met Valet Parking, maar gewoon zelf onze auto weggezet in de garage en een stukje gelopen.

In de hotelkamer snel onze badkleding aangetrokken (onder onze gewone kleding, want je moet ongeveer zo'n 10 minuten door het hotel lopen voor je bij het zwembad bent.

Daarna lekker aan het golfslagbad gelegen tot half 6.

De kids werden eigenlijk al best wel moe, maar ja we moesten toch nog wat eten en zijn met de tram die via het Luxor en Excabilur rijd, gereden. Een klein stukje strip bekeken en naar binnen gestapt bij Outback, een Australisch restaurant.

Daar bleken we niet de enigen die op dat idee waren gekomen. De wachtruimte zat vol met mensen en volgens de receptioniste duurde het 10 a 20 minuten voor we aan de beurt waren. We kregen een pieper mee, als die afging waren we aan de beurt.

Het was er zalig!!  Lekker spareribs, hamburger en een soort steak (Sirloin noemen ze dat hier) gegeten. Daan viel bijna van vermoeidheid in slaap, zo zwaar had hij het.

Maar op de terugweg naar het hotel zagen we een Adidas-winkel die wonder boven wonder t-shirts verkocht van David Becham bij Galaxy. Daar was hij naar opzoek!!

Toen raakten onze kaarsjes toch wel op en zijn we naar het hotel teruggegaan. Weer met de tram!  De kids zijn geijk in bed gedoken en wij gaan ook zo, we zijn behoorlijk moe. Maar we gaan niet eerder slapen voordat we jullie jaloers maken met onze foto's van vandaag.

Tja het is een beetje afzien, maar dan hep ie ook wat!!

Tot morgen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen!! (helaas zijn we niet zo van die gokkers) maar we kijken we onze ogen uit met al die mensen achter die gokkasten.

Daan tijdens ronde 1 van het ontbijtbuffet

DSC00658    DSC00668

De Pool, kan er mee door :)                                                              In de entree van het hotel echte versie tulpen, freesia's en hyacinten

DSC00669 DSC00673 DSC00682

Onze hotelkamer                                       met bijbehorende woonkamer               en de badkamer met tv, altijd handig